Neelofa cemburu ‘campak’ semula kiss suami cuit hati ramai, “Kang aku buat nanti ha”

Sponsored

Buat yang sering mengikuti pasangan selebriti dan usahawan popular, Neelofa atau Noor Neelofa Mohd Noor dan pasangannya, Haris Ismail tentu sudah cukup kenal dengan mereka yang rupa-rupanya suka bergurau sesama sendiri dimana ia juga menyebabkan warganet dan peminat begitu terhibur dengan gurauan mereka itu.

Seperti dalam klip video pendek ini pula menyebabkan sekali lagi, Neelofa dan Haris Ismail atau turut dikenali sebagai PU Riz tular mengundang rasa tercuit hati ramai selepas gurauan mereka nampaknya menarik ribuan pengguna platform, TikTok.

Sponsored

Gurauan Neelofa cuit hati warganet

Ini kerana, dalam pada pasangan sama cantik, sama padan tersebut menerangkan tentang satu produk mereka dalam satu sesi live dan mereka mewar-warkan tentang hadiah percuma yang menarik kepada pembeli dan Haris Ismail pula menunjukkan dengan lebih lanjut tentang hadiah tersebut.

Sponsored

Tetapi nampaknya suasana itu mengundang tawa warganet apabila yang dijadikan tumpuan disebabkan gurauan Neelofa yang akhirnya membuatkan dia cemburu comel selepas menunjukkan satu ciuman free daripada suami yang akhirnya dia diusik dan reaksi pantasnya mengambil semula mengundang tawa mereka.

@seorangnur

Hahaha. Main main lagi Lofa 😂🤣 Kan dah kena 😂😝 #neelofa #harisismail #neelofaharis #fyp #foryou #fypage #xyzbca

♬ Laughing – Gianluca Marino

Netizen tonton berulang kali

Sponsored

Disebabkan terlalu terhibur dengan gelagat Neelofa, klip video tersebut tidak sekadar viral mencuri tumpuan ribuan warganet malah diruangan komen, rata-rata mereka akui mengulang tayang kerana terhibur dengan telatah lucu Neelofa terhadap suami.

‘Keluar gelak Lofa original’

Neelofa
Neelofa

‘Aku je ke yang tengok…’

‘Yang aku sengih-sengih…’