“Wey hahaha”- Azad Jasmin & Nabil Ahmad sempat buat ‘kecoh’ di konsert Cakra Khan undang ramai terhibur

Sponsored

Baru-baru ini di media sosial tular beberapa klip video persembahan daripada penyanyi terkenal Indonesia, Cakra Khan yang tampil di Malaysia. Konsert sulung penyanyi tersebut bersempena sedekad bergelar penyanyi dimana ia diadakan di Plenary Hall, Kuala Lumpur City Centre (KLCC).

Kejayaan luar biasa konsert Cakra Khan tidak hanya disambut meriah oleh peminat di Malaysia malah rakan selebriti juga ramai yang hadir memberikan sokongan buat penyanyi terkenal Indonesia ini.

Sponsored
@era.je

Pergh goosebumps weyh bila @cakra.khan berduet dengan @ainaabdul lagu ‘Semalam’ kat Konsert @cakra.khan A Decade in Kuala Lumpur 😍😍😍 #liveupdateERA #fyp #fypmalaysia #fypシ #fypindonesia

♬ original sound – ERA – ERA
@era.je

Replying to @Alfiana Ni lah part yang kamera tunjuk @Puteri Sarah liyana tu 🫶 #fyp #fypmalaysia #fypindonesia #fypシ

♬ original sound – ERA – ERA

Menerusi perkongsian Era.Je juga membuatkan ramai warganet dapat menyaksikan semula kemeriahan di konsert Cakra Khan dan dalam pada itu kelibat selebriti yang hadir termasuklah Puteri Sarah Liyana turut mencuri tumpuan di media sosial.

Walau bagaimanapun, nampaknya ramai peminat juga begitu terhibur dengan telatah dua penyampai radio, Nabil Ahmad dan Azad Jasmin atau turut mesra dipanggil Pak Azad. Mana tidaknya, sempat mereka membuatkan suasana makin ‘kecoh’ selepas kamera tertumpu kepada mereka. Sehinggakan Cakra Khan juga terhibur dengan gelagat Nabil Ahmad yang sempat dilihatnya.

Sponsored
@era.je

Hahahaha tak pernah tak buat hal la @Nabilahmad dengan Azad ni. Lawak perangai masing-masing kat koncert @Ckhan hari tu. 🤣 @RAA tunggu turn jela ya 🙊 #sharERA Kredit @Azad syazira roses

♬ original sound – ERA – ERA

Nabil Ahmad dan Azad Jasmin menerima tumpuan ramai selepas kamera tertumpu kepada mereka. Kedua-duanya hadir ke konsert Cakra Khan bersama isteri dan seperti yang semua kenal dengan perangai lucu dua artis tersebut, sempat pula mereka buat ‘kecoh’ disitu dengan gelagat spontan yang mana warganet juga terhibur.

‘Respect la sikit orang bujang ni’

Sponsored

‘Cameraman pun pandai’

‘Aishh depa dua orang ni’

Nabil
Nabil
Sumberera.je