Fizi Ali & Haziq Hussni pakai baju sama tapi tak lari, “Kalau perempuan balik…”

Sponsored

Anugerah Juara Lagu yang ke-37 (AJL37) telahpun tamat dengan juara dimenangi oleh penyanyi, Aina Abdul yang tidak hanya memperoleh gelaran juara AJL37 malah turut memenangi kategori Vokal Terbaik.

Selain penyanyi terlibat, rakan selebriti yang turut memeriahkan acara juga menjadi tumpuan ramai di media sosial. Ternyata, gelagat pengacara Fizi Ali dan Haziq Hussni turut menghiburkan ramai. Mana tidaknya, mereka antara yang sempat bergelak tawa bersama dan dapat merakam momen berdua.

Sponsored

Fizi Ali dan Haziq Hussni jadi tumpuan

@fiziali

lelaki kalau baju sama tak lari..tapi happy😂😂

♬ original sound – Fizi Ali – Fizi Ali

“Lelaki kalau baju sama tak lari tapi happy…” tulis Fizi Ali berseloroh diruangan kapsyen apabila ramai juga terhibur dengan gelagat mereka yang ternyata memakai baju yang sama. Tidak lari malah siap bergurau sesama sendiri yang akhirnya kedua-dua mereka sempat lagi ketawa.

Sponsored

Peminat terhibur

‘Hahaha comel ketawa part last dua dua orang gelak ni. Macam kanak-kanak Ribena keriangan’

Sponsored

‘Wei sebijik dohh’

Walau bagaimanapun, selain gelagat mereka itu menjadi tumpuan ada juga yang akui tentang perempuan apabila bertemu dengan seseorang yang memakai baju yang sama dengan mereka akan melakukan perkara yang berbeza daripada lelaki.

Dimana ada yang sanggup berpatah balik menukar baju atau akan mengelak daripada bertembung dengan mereka yang memakai baju sama dengan dirinya.

‘Kalau perempuan balik esok ambik mc 3 hari pas tu sambung lagi hahahaha’

Sumberfiziali