“2023, 2018, 2012, Fear Factor…”- Bukan sekali dua ‘cedera’, Hairul Azreen kongsi perjalanan sebagai pelakon aksi

Sponsored

Pada tahun ini kecederaan dialami pelakon, Hairul Azreen begitu mendapat perhatian dan mengundang kebimbangan ramai terhadap pelakon aksi popular ini sehingga dia perlu berehat daripada shooting.

Mana tidaknya, kesemua filem yang memaparkan dia sebagai pelakon utama seperti Paskal, Wira, The Assistant dan beberapa kali membuatkan bakatnya tidak hanya lakonan malah babak aksi juga mengundang rasa kagum ramai kepada kebolehannya.

Sponsored

Malah ramai berharap dan ternanti-nantikan jika dia terlibat dalam filem aksi lagi. Namun begitu, kejadian tidak diingini menimpa dirinya pada Februari lalu mendapat sorotan ramai dan mendoakan kesembuhannya. Pun begitu, terbaharu perkongsian Hairul Azreen membuatkan dirinya menjadi tumpuan lagi oleh peminat.

Rupa-rupanya bukan sekali atau dua kali dia tercedera malah boleh dikatakan kebanyakan perlibatannya dalam filem aksi termasuklah terlibat dalam program Fear Factor sehingga dia mendapat gelaran juara juga dia mengalami kecederaan.

Sponsored

“Saya cuma perlukan sokongan moral”

Semangat Hairul Azreen disamping dapat mengetahui perjalanan dia sebagai pelakon aksi itu membuatkan dia menerima pujian ramai.

Sponsored

Hairul memang seorang hero! Punya semangat yang kuat, sikap positif yang tinggi

The real fighter

Abang ni berlakon dengan stunt dah boleh macam standard Hollywood. Movie dia semua tak pernah mengecewakan

Menjengah keruangan komen juga, dalam pada Hairul Azreen menerima pujian melambung warganet tentang sikapnya terhadap family dan komited dalam kerjayanya sebagai pelakon aksi sehingga dikatakan sudah menjadi standard Hollywood, dia begitu humble berkata dia disini sebab mempunyai isteri yang hebat.

Saya disini sebab ada isteri yang hebat